Cuscino_blackwPink_BreastCancer.jpg
  • jpg

SILCA ZET ZICH IN TEGEN BORSTKANKER

Oktober is borstkankermaand en voor elke Nastro Cuscino Hot Pink & Black die SILCA verkoopt maken ze €5 over naar de Susan G. Komen stichting.

SILCA wil meer doen dan alleen maar fietsers blij maken. Omdat oktober borstkankermaand is en 1 op de 7 vrouwen hiermee gediagnosticeerd wordt, wil SILCA graag iets terug doen en dat kan deze maand dus heel eenvoudig. Bij aankoop van een Nastro Cuscino Hot Pink & Black stuurlint zorgt SILCA ervoor dat er €5 overgemaakt wordt naar de Susan G. Komen® stichting.

Over de Susan G. Komen® stichting

Wat begon met 200 dollar en een schoenendoos vol met potentiële donornamen is nu uitgegroeid tot 's werelds grootste non-profit fonds voor de strijd tegen borstkanker. Tot nu toe hebben ze meer dan 2,9 miljard dollar geïnvesteerd in baanbrekend onderzoek, maatschappelijke activiteiten, voorlichting en campagnes in meer dan 60 landen. Hun inspanningen hebben geholpen om het aantal sterfgevallen door borstkanker met 40 procent te verminderen tussen 1989-2016 en ze zullen niet stoppen totdat hun belofte is ingelost.

Help mee! Bij elke aankoop van Cuscino Black met Hot Pink Bar Tape of door direct te doneren aan de Susan G. Komen® stichting.

Over SILCA

SILCA is opgericht in 1917 door Felice Sacchi in een plaatsje net buiten Milaan in Italië. SILCA pionierde met meters op de fietspomp om luchtdruk af te lezen, ze waren de eerste die hoge druk framepompen maakte en na de tweede wereldoorlog gebruikte ze als een van de eerste de nieuwe lichtgewicht materialen die hieruit voort gekomen waren. Later waren ze de eerste die CO2 gebruikte om snel je banden op te pompen als je langs de weg staat. Tegenwoordig zit SILCA in Indianapolis waar ze iconische producten ontwerpen met de beste materialen en hoogwaardige ambacht.

Favicon for silca.cc SILCA - Manufacturers of the finest pumps and tools for bicycles silca.cc
Favicon for instagram.com https://www.instagram.com/silca_velo/ instagram.com

Over Twotone Amsterdam

The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!

Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.

Over the course of the past nearly 9 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!

Gerelateerde thema's

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Aanmelden

Ontvang het laatste Twotone Amsterdam nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL