Bram Tankink bezorgt hersenpatiënt Jacco Tuijn de dag van zijn leven tijdens de Tour de France

190723 foto pers Tour.jpeg
  • jpeg

Amsterdam, 26 juli 2019 - Een ongeluk zit in een klein hoekje en dat weet Jacco Tuijn uit Beverwijk als geen ander. Oud-prof wielrenner Bram Tankink geeft Tuijn een flinke steun in de rug geven door hem te verrassen bij de Tour de France. 

Tankink, aanvoerder van het Oranjepeloton, weet hoe snel een valpartij is gemaakt en welk gevaarlijk randje de prachtsport wielrennen heeft. Hij er gelukkig altijd goed vanaf gekomen, maar dit is jammer genoeg niet voor iedereen het geval. Tuijn kreeg tijdens het fietsen een ernstig ongeluk. Hier loopt hij een zeer zware hersenkneuzing op, zijn hersenen raken onomkeerbaar beschadigd, geheugenverlies is een van de vele gevolgen.

Bram Tankink verrast wielerfan met VIP-tour in de Tour de France 🧡

Tankink verrast Tuijn op de camping waar hij op dat moment verblijft. Hij neemt hem mee voor de dag van zijn leven en ze vertrekken samen naar de start van de etappe. Hier heeft hij een meet & greet met de renners, ofwel de helden van Jacco, en krijgt hij zelfs een gesigneerde helm van de JumboVisma Groep. 

Hilbers en Tankink.jpeg
  • jpeg
190723_NLO_Tourdefrance_V1.00_03_09_16.Still002.jpg
  • jpg
190723_NLO_Tourdefrance_V1.00_04_54_07.Still004.jpg
  • jpg
190723_NLO_Tourdefrance_V1.00_03_17_08.Still003.jpg
  • jpg
190723_NLO_Tourdefrance_V1.00_00_00_00.Still001.jpg
  • jpg

Over Nederlandse Loterij

Nederlandse Loterij is hoofdsponsor van de Koninklijke Nederlandse Wieler Unie (KNWU) en de naam achter zeven bekende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Jaarlijks investeert Nederlandse Loterij een groot deel van haar opbrengst in de Nederlandse sport via NOC*NSF, in 18 goede doelen op het gebied van gezondheid en beweging en in de Nederlandse samenleving via het ministerie van Financiën.

Favicon for nederlandseloterij.nl Nederlandse loterij nederlandseloterij.nl

Over Twotone Amsterdam

The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!

Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.

Over the course of the past nearly 9 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Aanmelden

Ontvang het laatste Twotone Amsterdam nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL