Aftershokz is industrieleider in bone conduction koptelefoons voor atleten en sporters en onthult de nieuwste telg in hun assortiment: de OpenMove. Deze koptelefoon heeft de 7e generatie bone conduction technologie aan boord en is tegelijkertijd het meest toegankelijk voor iedereen zonder compromissen te sluiten op het gebied van geluidskwaliteit. Hiermee zijn ze perfect voor zowel bij het sporten als bij dagelijks gebruik.
De OpenMove hoofdtelefoon kost € 89,95 en is voorzien van de nieuwste, zevende generatie PremiumPitch™ 2.0 bone conduction technologie die een breed toonbereik biedt met minimale vibratie.
Al sinds 2011 perfectioneert Aftershokz bone conduction technologie die er voor zorgt dat gebruikers bezig kunnen zijn met hun koptelefoon zonder hun oren af te sluiten voor de buitenwereld. De technologie zorgt ervoor dat kleine vibraties door de jukbeenderen direct naar je gehoororgaan stromen en zo je trommelvliezen volledig passeren. Dit zorgt ervoor dat omgevingsgeluid, zoals verkeer, voetgangers, fietsers of hardlopers, gewoon te horen blijft. Zo is de OpenMove perfect voor als je buiten de deur gaat sporten. En werkt natuurlijk net zo goed als je binnen aan het zweten bent. Hij is ook zweetbestendig.
De koptelefoon heeft een ingebouwde equalizer met een standaardinstelling voor normaal gebruik, een stemgeluid instelling voor als je naar podcasts of audioboeken luistert en een instelling voor als je oordoppen draagt. Deze instelling maakt gebruik van de meegeleverde oordoppen wanneer je de koptelefoon wél afgesloten van de buitenwereld wil gebruiken, bijvoorbeeld in het vliegtuig of in de trein.
Omdat de OpenMove ontworpen is voor dagelijks gebruik is veel aandacht gegaan naar comfort en hygiëne. In tegenstelling tot oordoppen die in je oor gaan, waarmee ze vol bacteriën en oorsmeer kunnen raken, houdt de OpenMove het gehoorkanaal vrij en de koptelefoon dus schoon. De oordoppen zijn eenvoudig te wassen zonder prestatieverlies van de koptelefoon.
De OpenMove is IP55 stof- en waterbestendig en de batterij gaat tot wel 6 uur mee als je muziek luistert of aan het bellen bent. Ga dus met een gerust hart op pad, ook bij een flinke bui. Daarnaast is hij verbluffend licht met slechts 29 gram.
- Zevende generatie bone conduction technologie (PremiumPitch™ 2.0)
- Bluetooth® 5.0
- Draadloos bereik van 10m
- Zweet- en waterbestendig (IP55)
- Gewicht: 29 gram
- Batterij: Oplaadbare Li-Polymeer batterij
- 6 uur afspeeltijd
- 10 dagen stand-by
- Oplaadtijd: 2 uur
- USB-C oplader
- Twee jaar garantie
Sinds de oprichting in 2011 heeft AfterShokz het leven van velen verbeterd en de manier waarop ze luisteren veranderd door het unieke gebruik van bone conduction technologie. Door middel van een reeks eigen ontwikkelde audiotechnologieën en een open oor ontwerp, leveren de bekroonde hoofdtelefoons van het bedrijf een eersteklas stereogeluid en een belofte van veiligheid en comfort die ongeëvenaard is. AfterShokz zet zich in om op onconventionele wijze te innoveren en om omgevingsbewustzijn tot een prioriteit te maken.
Lees meer over hoe het merk gebruikers inspireert om #beopen en #hearitall te zijn op aftershokz.nl. AfterShokz is de officiële koptelefoon van Engeland Athletics. De bone conduction hoofdtelefoon is de enige hoofdtelefoon die is goedgekeurd voor gebruik in alle wegwedstrijden onder de Britse atletiek wedstrijdregels.
2moso verzorgt sinds 2005 import en exclusieve distributie in de Benelux van internationale A-merken die onder andere accessoires ontwikkelen voor wielrenners en hardlopers.
2moso heeft grote, bekende merken in het productportfolio en bewaakt met leveranciers en dealers de kwaliteit van het verkoopkanaal. 2moso houdt tevens oren en ogen open voor innovatieve nieuwkomers. Zij zijn exclusief distributeur sport voor de Aftershokz OpenMove en zijn vanaf 1 april komend jaar ook distributeur van alle andere Aftershokz modellen in de Benelux.
Over Twotone Amsterdam
The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!
Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.
Over the course of the past nearly 9 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!
Contactgegevens
-
- ☆ Jon Woodroof
-
Assistant: +31 85 064 0913
www.twotoneams.link/newsletter - [email protected]
- +31 63 81 46 117
Gerelateerd nieuws
Shokz (voorheen AfterShokz) introduceert de OpenRun Pro, de meest geavanceerde bone conduction sportkoptelefoon ooit
Shokz lanceert de OpenRun Pro, de meest geavanceerde bone conduction sportkoptelefoon ooit, die de manier waarop we open ear luisteren zal herdefiniëren
2moso wordt exclusief distributeur van de AfterShokz sport bone conduction koptelefoons
Aftershokz, de industrieleider in bone conduction koptelefoons voor atleten en sporters, wordt vanaf 1 April exclusief door 2moso in de Benelux gedistribueerd.