Non-profit RefugeeForce zoekt bedrijven die hun Salesforce team willen verbeteren

De Amsterdamse sociale onderneming wil bedrijven laten investeren in diversiteit, integratie en onverwacht talent op hun Salesforce afdeling.

DSC02205.JPG
  • JPG
DSC02205.JPG

Amsterdam | Februari 2021 – RefugeeForce, een sociale non-profit onderneming die de vaardigheden en carrières van vluchtelingen en immigranten verder ontwikkelt, is op zoek naar zakelijke partners die goed talent en diversiteit in hun Salesforce afdeling kunnen gebruiken.

IMG_7284.jpeg
  • jpeg

Er zijn genoeg getalenteerde vluchtelingen, maar grote obstakels, zoals de taal en vooroordelen, zorgen er vaak voor dat ze ondanks een universitaire opleiding toch genoegen moeten nemen met laaggeschoold of tijdelijk werk. Dit zorgt ervoor dat hun sociale en economische integratie wordt beperkt en veel talent en energie verloren gaat. RefugeeForce probeert hier verandering in te brengen.

Daarom zoeken ze nu nieuwe zakelijke partners die zich inzetten voor diversiteit en het vinden van onverwacht talent. Ideale partners willen een getrainde en gecertificeerde Salesforce-professional aan hun personeel toevoegen. Zij zijn door RefugeeForce intern opgeleid en kunnen zich direct aansluiten bij een team ter plaatse of op afstand en direct een positieve impact maken:

  • Admin-as-a-Service - Biedt directe mogelijkheden om waarde toe te voegen aan het Salesforce-project van een bedrijf. Getrainde administrators helpen met het oplossen van problemen, configureren van de software, gegevensbeheer, automatisering of diverse andere Salesforce-vragen te beantwoorden. 
  • Stages Door stages en trainingen van drie to zes maanden kan doelgericht de juiste kandidaat gevonden worden die super gemotiveerd is om aan de slag te gaan.
  • Recruitment Partner - RefugeeForce als recruitement partner gaat daarnaast samen op zoek naar de beste fulltime kandidaten die passen binnen een vast team of lange termijn project. Het vinden van gemotiveerde Salesforce professionals is ook het uiteindelijke doel, waardoor een natuurlijke samenwerking ontstaat.

In oktober 2020 heeft Newmotion hun eerste RefugeeForce alumni aangenomen, Enass Ahmed, die jarenlange ervaring in klantenservice heeft. Ze was snel intern opgeleid en deed direct positieve ervaring op tijdens haar eerste maanden als fulltime Salesforce Administrator. Hierdoor kon ze al snel haar Salesforce Admin certificaat behalen en zorgde ze voor een positieve impact op haar nieuwe werkgever.

Tom van Eijl van NewMotion vertelt: “Dit hadden we veel eerder moeten doen. . Ik kan iedereen adviseren deze stap te nemen, want het is een geweldig goed doel en je krijgt goed talent. Wacht niet."

1604677267864.jpeg
  • jpeg

Links:

Favicon for refugeeforce.nl RefugeeForce Website refugeeforce.nl
Favicon for facebook.com @RefugeeForce Facebook facebook.com
Favicon for linkedin.com @RefugeeForce LinkedIn linkedin.com

Aanmeld email: [email protected]

Meer over RefugeeForce

Gaspar Rodriguez (Chileen), Nick Broekema (Nederlands) en Marielle Schiweckart (Amerikaans), hebben RefugeeForce opgerichte in 2018 proberen het professionele succes van immigranten te verbeteren die met een achterstand de arbeidsmarkt op komen. Dit goede doel werkt samen toonaangevende bedrijven die bereid zijn woorden in daden om te zetten door te investeren in diversiteit, inclusiviteit en het vinden van verborgen talent in RefugeeForce-deelnemers. RefugeeForce heeft 63 deelnemers die met succes het opleidingsprogramma hebben afgerond.

Favicon for youtube.com NICK BROEKEMA & SIMA SAMARA over REFUGEEFORCE: 'Divers, Gemotiveerd en Getraind Salesforce Talent' youtube.com

RefugeeForce.jpg
  • jpg

Over Twotone Amsterdam

The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!

Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.

Over the course of the past nearly 9 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!

Gerelateerde thema's

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Aanmelden

Ontvang het laatste Twotone Amsterdam nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL