openmove-black-white.jpg
  • jpg

2moso wordt exclusief distributeur van de AfterShokz sport bone conduction koptelefoons

Aftershokz, de industrieleider in bone conduction koptelefoons voor atleten en sporters, wordt vanaf 1 April exclusief door 2moso in de Benelux gedistribueerd. De collectie van AfterShokz bestaat uit 5 modellen en hebben de 7e generatie PremiumPitch™ 2.0 bone conduction technologie aan boord. Hiermee zijn ze perfect voor zowel bij het sporten als bij dagelijks gebruik.

Dankzij het open-ear ontwerp van de koptelefoons blijven je oren vrij en kan je veilig en comfortabel naar muziek luisteren terwijl je bewust blijft van je omgeving. AfterShokz bone conduction koptelefoons genereren kleine trillingen die via je jukbeenderen direct naar je binnenoor gaan. Hierdoor blijven je oren vrij om de geluiden van je omgeving op te vangen.

AfterShokz | Introducting OpenMove

De jongste telg uit de Aftershokz familie, de Openmove weegt slechts 29 gram, speelt 6 uur lang af en kost € 89,95. De familie bone conduction sport koptelefoons bestaat verder uit de Air, de OpenComm, de Xtrainerz en de Aeroplex.

Al sinds 2011 perfectioneert Aftershokz bone conduction technologie die er voor zorgt dat gebruikers bezig kunnen zijn met hun koptelefoon zonder hun oren af te sluiten voor de buitenwereld. De technologie zorgt ervoor dat kleine vibraties door de jukbeenderen direct naar je gehoororgaan stromen en zo je trommelvliezen volledig passeren. Dit zorgt ervoor dat omgevingsgeluid, zoals verkeer, voetgangers, fietsers of hardlopers, gewoon te horen blijft. Zo  zijn de koptelefoons van AfterShokz perfect voor als je buiten de deur gaat sporten. En werkt natuurlijk net zo goed als je binnen aan het zweten bent. Alle AfterShokz modellen zijn zweetbestendig.

07.jpg
  • jpg
04.jpg
  • jpg
03.jpg
  • jpg

Over Aftershokz

Sinds de oprichting in 2011 heeft AfterShokz het leven van velen verbeterd en de manier waarop ze luisteren veranderd door het unieke gebruik van bone conduction technologie. Door middel van een reeks eigen ontwikkelde audiotechnologieën en een open oor ontwerp, leveren de bekroonde hoofdtelefoons van het bedrijf een eersteklas stereogeluid en een belofte van veiligheid en comfort die ongeëvenaard is. AfterShokz zet zich in om op onconventionele wijze te innoveren en om omgevingsbewustzijn tot een prioriteit te maken. 

Lees meer over hoe het merk gebruikers inspireert om #beopen en #hearitall te zijn op aftershokz.nl. AfterShokz is de officiële koptelefoon van Engeland Athletics. De bone conduction hoofdtelefoon is de enige hoofdtelefoon die is goedgekeurd voor gebruik in alle wegwedstrijden onder de Britse atletiek wedstrijdregels.

Over 2moso

2moso verzorgt sinds 2005 import en exclusieve distributie in de Benelux van internationale A-merken die onder andere accessoires ontwikkelen voor wielrenners en hardlopers.

2moso heeft grote, bekende merken in het productportfolio en bewaakt met leveranciers en dealers de kwaliteit van het verkoopkanaal. 2moso houdt tevens oren en ogen open voor innovatieve nieuwkomers. Zij zijn sinds 1 april exclusief distributeur sport van alle Aftershokz modellen in de Benelux.

Favicon for 2moso.com 2moso  2moso.com
Favicon for aftershokz.com AfterShokz Website Nederland aftershokz.com
Favicon for instagram.com Aftershokz op Instagram instagram.com
Favicon for facebook.com Aftershokz op Facebook facebook.com

Meer foto's:

02.jpg
  • jpg
08.jpg
  • jpg
07.jpg
  • jpg
06.jpg
  • jpg
04.jpg
  • jpg
05.jpg
  • jpg
03.jpg
  • jpg
01.jpg
  • jpg
06.jpg
  • jpg
08.jpg
  • jpg
08.jpg
  • jpg
05.jpg
  • jpg
02.jpg
  • jpg
04.jpg
  • jpg
09.jpg
  • jpg
10.jpg
  • jpg
07.jpg
  • jpg
03.jpg
  • jpg
01.jpg
  • jpg
09.jpg
  • jpg

Over Twotone Amsterdam

The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!

Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.

Over the course of the past nearly 9 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!

Gerelateerde thema's

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Aanmelden

Ontvang het laatste Twotone Amsterdam nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL