“Het draait allemaal om tijd. Het is tijd om te racen. Het is tijd voor het WK Long Distance Triathlon in Almere. Het is tijd om onze nieuwe presenting sponsor aan te kondigen. Het is tijd voor Wahoo.” Met deze woorden werd de nieuwe naamsponsor van Challenge Almere-Amsterdam gepresenteerd: Wahoo Fitness. Wahoo Fitness is al Global Partner van CHALLENGEFAMILY, maar zal zich nu dus ook specifieker richten op Challenge Almere-Amsterdam, legt CEO Mike Saturnia uit.
“We kijken er enorm naar uit om samen met CHALLENGEFAMILY te werken met zo’n iconische race én een bijdrage te leveren aan deze significante mijlpaal in de geschiedenis”, kijkt hij alvast vooruit naar de veertigste editie van de Almeerse wedstrijd. “CHALLENGEFAMILY is bepalend geweest in onze focus op de triathlonsport, dus het is heel logisch dat we onze support uitbreiden voor dit event. We hebben verschillende mooie plannen om ons Wahoo ELEMNT RIVAL Multisport horloge in Almere een prominente rol te laten spelen, zowel in aanloop naar als tijdens Challenge Almere-Amsterdam.”
Jort Vlam, CEO van CHALLENGEFAMILY en Commercieel Directeur van Challenge Almere-Amsterdam, voegt daar aan toe: “Almere staat dit jaar natuurlijk in het teken van veertig jaar triathlonhistorie, inderdaad een mijlpaal in de geschiedenis van het evenement en ook een mijlpaal in de geschiedenis van triathlon in het algemeen. We zijn de op-een-na oudste triathlon van de wereld en juist nu, nu alles om ‘tijd’ en mijlpalen draait, zijn we enorm trots dat een prachtig merk als Wahoo Fitness onze wedstrijd komt versterken.”Richard Belderok, Race Director Challenge Almere-Amsterdam, toont zich ook meer dan blij met de nieuwe samenwerking. “We kijken enorm uit naar het WK dat dit jaar in Almere plaatsvindt en we doen er alles aan om er een zo tof mogelijke beleving voor de atleet van te maken. Dankzij Wahoo kunnen we daar nog een schepje bovenop doen.”
Vlam legt verder uit dat atleten hier veel van gaan merken. "De komende weken gaan we maar liefst veertig Wahoo ELEMNT RIVAL sporthorloges verloten onder onze sporters. Hiervoor hebben we een aantal hele leuke en diverse acties bedacht. De komende tijd zullen die via de website en social media bekend gemaakt worden wat deze acties precies zijn en hoe je kunt winnen."
Ook Richard Belderok, Race Director van CHALLENGEALMERE-AMSTERDAM, is meer dan blij met de nieuwe samenwerking. "We kijken erg uit naar het WK in Almere dit jaar en we zullen er alles aan doen om het voor de sporter een zo geweldig mogelijke ervaring te maken. Dankzij Wahoo kunnen we net dat stapje verder gaan."
CHALLENGEALMERE-AMSTERDAM vindt dit jaar plaats van 9 tot en met 12 september. De wereldkampioenschappen lange afstand en de wereldkampioenschappen aquabike worden gehouden op 12 september.
Over Twotone Amsterdam
The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!
Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.
Over the course of the past nearly 9 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!
Contactgegevens
-
- ☆ Jon Woodroof
-
Assistant: +31 85 064 0913
www.twotoneams.link/newsletter - [email protected]
- +31 63 81 46 117