Ampler geeft het publiek de mogelijkheid om hun nieuwe E-bike kleuren te kiezen

P1024882.jpg
  • jpg

Amsterdam, 6 July - Deze zomer nodigt Ampler, de bekende fabrikant van e-bikes, het publiek uitom deel te nemen aan het selecteren van de levendige nieuwe kleuren voor hun populaire Stellar en Stout modellen. In een spannende nieuwe campagne krijgt men de kans om zijn of haar creativiteit te tonen door de frames van deze geavanceerde e-bikes van kleur te voorzien en zo uiteindelijk de visuele identiteit van het merk te beïnvloeden. De inzendtermijn voor deze creaties loopt tot 31 juli.

P1024961.jpg
  • jpg
P1024951.jpg
  • jpg
P1025118.jpg
  • jpg

Uit alle inzendingen zal Ampler één egale kleur Stellar en Stout aan hun actuele modellengamma toevoegen en bovendien zal één enkele fiets precies zo uitgevoerd worden als de meest creatieve inzending.

De toewijding van Ampler om haar community bij het ontwerpproces te betrekken staat centraal in deze campagne. Door de deuren open te zetten voor betrokkenheid van het publiek, wil het bedrijf een meer inclusieve en persoonlijke ervaring creëren voor haar fietsers. Met deze kans om de esthetiek van de e-bikes te beïnvloeden, stimuleert Ampler een gevoel van eigenaarschap en trots onder haar klanten.

"Wij vinden dat onze klanten inspraak moeten hebben in het ontwerp van hun e-bikes, omdat dit hun unieke persoonlijkheid en voorkeuren weerspiegelt," zegt Tuuli Jevstignejev, CMO van Ampler. "Met dit initiatief geven we het publiek graag de kans om co-creators van ons merk te worden en hun artistieke flair te uiten."

Het Stellar-model van Ampler biedt een soepel en comfortabel rijgedrag en is gebouwd voor stedelijke avonturiers die op zoek zijn naar een krachtige, maar wendbare e-bike. Met zijn lichtgewicht frame en geavanceerde functies en connectiviteit, levert de Stellar een opmerkelijke e-bike ervaring die stijl met prestaties combineert.

Tevens is er het Stout-model, voor mensen die comfort en veelzijdigheid belangrijk vinden voor hun rit op een e-bike. Met zijn robuuste bouw en all-terrain-capaciteiten kan de Stout moeiteloos alle wegomstandigheden aan en zorgt hij voor een soepele en plezierige rit. Naast de creatieve campagne heeft Ampler een prijsaanpassing aangekondigd voor de Stellar en Stout modellen. Vanaf 1 augustus is er een prijsverhoging van EUR 100,- om de voortdurende verbeteringen en verfijningen aan deze hoogwaardige e-bikes te weerspiegelen.

De wens van Ampler is dat dit initiatief de band tussen het merk en haar klanten versterkt. Door het publiek te betrekken bij het beslissingsproces en frisse kleuren te introduceren in de Stellar

en Stout modellen, zet Ampler een gedurfde stap in de richting van verdere personalisatie en meer onderscheidend vermogen in de e-bike industrie. Ga voor meer informatie over Ampler en deelname aan de kleurenselectie-campagne naar Ampler vóór de inzendtermijn op 31 juli.

Favicon for news.twotoneams.nl Ampler Summer Contest news.twotoneams.nl

Over Ampler:

Ampler is een toonaangevende fabrikant van e-bikes die een revolutie teweeg wil brengen in het woon-werkverkeer in de stad. Met een focus op kwaliteit, innovatie, connectiviteit en duurzame mobiliteit levert Ampler slanke en krachtige e-bikes die naadloos opgaan in het

stedelijke landschap. Sinds de oprichting is Ampler toegewijd aan het leveren van uitzonderlijke rijervaringen, terwijl alle e-bikes met de hand worden geassembleerd in hun eigen fabriek in Europa. 23.000 tevreden fietsers in heel Europa hebben bijgedragen aan constante

productverbeteringen.

T&C's van de campagne (link)

Over Twotone Amsterdam

The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!

Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.

Over the course of the past nearly 9 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!

Contactgegevens

Gerelateerde thema's

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Aanmelden

Ontvang het laatste Twotone Amsterdam nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL