Over Twotone Amsterdam
Leer ons beter kennen.
The roots of Twotone go back in 2007, when Twotone’s founder – Jon Woodroof – cofounded a fixed-gear focused bike shop in Atlanta, GA named No Brakes. His clothes nearly always matched his track bike & he earned the nickname Twotone. Jon cut his teeth on promoting his own shop, the brands they sold, and even suppliers, athletes, and other organisations they partnered with all before Instagram!
Those entrepreneurial roots grew into the hold your line, you'll be fine full-send approach to how we run our business today. A 10-year-old nickname became a Dutch BV in 2014 & Twotone has become THE one-stop-shop for cycling-savvy sales, marketing, and PR across Europe in the USA.
Over the course of the past nearly 11 years of helping brands find their way & have their say, we’re grateful for the successes, lessons, and trust! Schedule a meeting to learn more!
Het laatste Twotone Amsterdam nieuws
BikeFair lanceert ‘Niet gloednieuw. Gewoon Beter.’ – met korting, gratis slot en extra garantie
BikeFair – het online platform voor betrouwbare tweedehands fietsen – trapt het nieuwe seizoen af met een scherpe actie: ‘Niet Gloednieuw. Gewoon Beter.’ Een seizoensaanbieding om fietsen dit najaa...
CIOVITA opnieuw hoofdsponsor van de Driedaagse van Sloten 2025
Na een geslaagde eerste editie in 2024 is het premium Zuid-Afrikaanse wielerkledingmerk CIOVITA met trots opnieuw hoofdsponsor van de Driedaagse van Sloten, een uniek driedaags amateurwielereveneme...
BikeFair schakelt Twotone Consulting in voor groei en zichtbaarheid in de Benelux
Deze samenwerking is bedoeld om de bekendheid te vergroten van BikeFair’s betrouwbare marktplaats voor de aan- en verkoop van tweedehands en nieuwe fietsen en fietsonderdelen, met een focus op het ...